Starting with new Bloggish :)

hej alla glada , ska börja blogga lite seriöst nu :)  . idag så började dagen med att man tog bussen 07.05 till skolan -.- så
satt man med syster yster och pratade ett tag i ä-holm sen vidare till min "kära" skola Framtidsskolan , Där händer det

vanliga man träffar Martin , Ludde o en andra massa snyggignar ;). Vi åt faktiskt lunch ute idag på ica mixa vår egen lunch
det var faktiskt mkt gott . Sen när man kom hem blev det nästa direkt väla med mamma o lilla syster där jag köpte lite
 
kläder :) , Sen direkt efter blev det träning i Hbg det blev en massa Blod , svett o tårar av alla där inne . hehe , nu sitter jag
 
bara här och degar ska snart hoppa ner i min mysiga säng :) , Ni får ha det bra allihopa ni når mig alltid på mobilen
Puss & kram <3 


Seebbee Basse man på bilden (a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0