Intervju :)







-Vad heter du?

Magnus Sebastian Lindblom

-Hur gammal är du?

18år men fyller 19 i Februari

-Var bor du?

Åstorp - Skåne Län

-Vad gör du på din fritid?

Tränar brottning , träffar kompisar samt bloggar !

-Har du några syskon?

aa 6st systrar  , 3st på mammas óch 3st på pappas

-Vilken läggning har du?

Heterosexuell , so girls :)

 -Vilken linje går du på gymnasiet?

Hantverk med inriktning klädd - & design i Ängelholm


-Är du singel?

Ja :/


-Vad har du för planer med bloggen?

Tjäna pengar och lite tidsfördriv


-Vad tycker du om "dom stora bloggarna" ?

Vissa är ok , vissa spelar bara över ! 

-Favoritmat?

Olika men gillar skräp mat haha samt chili con carne MUMS

-3 saker du inte klarar dig utan?

Brottning , kompisar och familjen

 

-Favoritmärke på kläder ?

Lyle & scott , Kawasaki , Dolce & Gabbana

-Varför börja du blogga?

Såg det som en rolig grej , men sen blev det mer seriöst !

-Använder du smink?

Nepp , hade 1vecka i sommras som vi gjorde det på skoj!

-När börja du blogga?

I September 2009 

-Hur ser en dag ut för dej?

Vaknar upp fixar mig och sen går till bussen , Sen går jag i skolan . Efter det brukar jag sitta vid datan eller träffa kompisar sen på kvällarna burkar jag träna Brottning

Där hade han inte fler frågor ! tack för mig nu ska jag kolla tv hörs imorn


Kommentarer
Postat av: eemmaLindqvist

puss söt :*

2009-10-12 @ 18:47:43
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0