Sverige - Danmark

Börjar blogga om matchen :


28min : mycket defensivt spel från Danmarks sida

30min : Danmark kommer in på ett inlägg som går ut till inspark Sverige får ett bra läge men rensas undan av Danmark

31min : Zlatan kom fri men blåstes av för offside , Danmark kontrar och kommer in på en hörna , Danmark har 2-0 i hörnor , Hörnan slutar med inspark!

33min : Sverige kommer in på ett bra inlägg som slutar med inkast till Sverige . Sverige är nära mål nu!

34min : Sverige kommer in på ett inlägg till som slutar med att Sverige får sin första hörna , men som rensas bort av danskarna

37min : Danmark kom fri men det blev avblåst för offside

38min : Sverige har ett bra frisparks läge , Slutar med hörna till Sverige.

39min: Sverige slår in hörnan som danskarna rensar bort! , Dnaskarna har bra läge men sköter över turligt nog för Sverige

40min: Hörna till Danmark , Svenskarna rensar bort . Sverige och Danmark har bra press nu , Nu har dankarna bra läge igen kommer med en pass till en fri dansk men som tar på en med spelare och går ut till inspark

41min :  Anders svensson kommer på ett bra skott men tar på en dansk ut till hörna , danskarna klackar ut den till en ny hörna.

42min : Majstrovic kommer in på en bra nick men danmarks målvakt e med på den , och kontnings läge för danskarna !

43min : Danskarna kommer med ett bra inlägg men missar nicken precis . Inspark till Sverige

44min : Frispark till Sverige i bra läge till ett inlägg , anders svensson kommer med skott som går långt över , Ingen tilläggstid !!

45min : Danmark - Sverige 0-0 i halvlek det är jämnt spel där ute !

andra halvlek

46min : Zlatan kommer in bra väldigt nära att göra mål!

47min : Sverige har ett bra läge och den är VÄLDIGT NÄRA att den går in . !

51min : Dansk hörna ! , danskarna kommer in på ett bra läge men isaksson är het!

54min : Danskarna hade bra läge med sin frispark men går förbi.

56min : Danmark med bra inkast men som slutar med inspark  Sverige !

60min : Sverige bra inkast läge nu , Men slutar med att målvakten tar den!

61min : Danmark med ett bra kontrings läge men mellberg rensar

64min: henke kom in på en bra nick men domaren blåser av för han tycker henke knuffar dansken!

66min : Zlatan kom in på en bra nick som gick precis över !

67min : Danmark kommer med kvällens bästa läge men det går UTANFÖR tack och lov

70min : Sverige kommer med allra bästa läget Zlatan klackar vidare den till Henke som sätter den men DOMAREN blåser av för offside helt fel beslut !

71min : Zlatan slår in den i straff området som en svensk nickar in igen men domaren blåser av IGEN!

73min : Frispark Sverige i ett väldigt bra läge  , Spelas tillbaka till isaksson

75min : Sverige med ännu ett bra läge men svensken missar bollen , mycket Sverige nu

77min : undrar hur mkt danskarna har betalt domaren ,  han blåser offside hela tiden !

78min : Danskarna sköter och den går in i mål 1-0 Danmark :/ KOM IGEN NU SVERIGE !!!

81min : Sverige med en bra frispark , men rensas bort av danskarna

84min : Nu får det börja hända något SVerige

87min : Danskarna spelar mycket defensivt nu , men Sverige har fått ett bra frisparks läge , slutar med danskt inkast

89min : Sverige med ett bra läge men går utanför :/

90min : 3min tillägstid !

93min SLUT!! grattis danmark det förtjänade ni INTE 1-0 Danmark - Sverige   FY FAN FÖR DOMAREN!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0